trött, trött och åter igen trött

Heeeeej, de var längesen!
Kom hem igår vid tre efter att ha varit på konfirmationsläger i Kivik men otroligt härliga människor. Var lite skeptisk mot att vandra, men det blev roligt och riktigt skönt. På bara fyra dagar kan rätt mycket hända endån, vi har brännt oss på solen, jag råkade få i mig jordnötter, mycket skratt och tårar, spelat fotboll, sjungit en massa och mycket mer! 
Träffade äntligen min fina pojke och min familj igår, som jag saknat er! 
De enda jag gjort tills nu är att sovasova och sova. Kan inte komma ihåg när jag var såhär trött senast haha..Ikväll ska vi hem till familjen Rosenberg och fira midsommar. Blev inget lisseberg i år eftersom Line var tvungen att jobba, mend e är lungt för jag hade endån inte orkat att gå där idag, haha. Ska packa upp mina saker nu, vi hörs innan vi sticker ikväll. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0