Hemma från rörum!

Hej! Ska bara skriva lite kort.. Hemma från en rolig vecka i rörum med härliga personer. Kommer sakna att tillbringa dagarna med er faktist.. Men skönt att vara hemma igen.
Idag har jag solat, träffat pojkvännen miiiiin och sprungit. Riktigt skönt att vara ute och springa, sen när jag kom hem så körde styrka också. Har precis pratat lite med Ida i telefon och sammanfattat veckorna som gått. Nu ligger jag i min säng och kollar bloggar men håller på att somna vilken sekund som helst, sov bara 2 timmar inatt så kan kaaaanske vara därför..
Imorgon ska jag till Danmark med Teo och hans familj men ska försöka att höra av mig innan vi åker. Ha det bra och sov gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0