strong is the new beautiful

Om 40 min ska jag vara nere på stationen för att ta tåget till Lund där Ida och Kajan väntar på mig. Så lite bråttom har jag. 
Igår var jag hemma hos Teo. Körde direkt till träningen därifrån, på vägen till träningen tror jag att jag blev getingstucken..haha. Måste ha varit det, men ont som fan gjorde det iallafall. Kunde inte andas ordentligt och sånt, men jag är i allergisk så fattar inte hur jag kunde reagera så? När jag kom hem sen fick mamma pyssla om mig lite, ringde till sjukthuset och dom sa att jag fick ta medicin och om de in blev bättre fick vi åka in. Tog någon tablett jag brukar ta mot jordnötter och somnade direkt för var helt slut! Nu imorse när jag vaknade kändes det bättre men är fortfarande öm där. Men tur att de går mot rätt håll iallafall! Ska börja fixa de sista och sen måste jag dra, ha en toppen dag för de ska jag ha. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0