lovely

Var som sagt i lund igår och shoppade lite. Fick med mig några saker hem som jag har fotat men lägger upp ikväll eller något i den stilen ja..Vem vet när dom bilderna kommer upp egentligen 
Inatt sov Ida här, tittade på film ch snackad lite skit. Idag vid tolv skjutsade jag henne hem sen körde jag till Dermaline och vaxade ögonbrynen och färgade fransarna. Sen kom Emma hem till mig. Patade om åhus och lyssnade på gammal musik, sweet memories. Har varit på träningen en liten stund nu ikväll men fick sticka tidigare eftersom vi ska ut med båten och köra till Ringsjö strand eller värdshus, ja jag vet inte vad de heter men hur som helst så ska vi äta där iallafall! Lite synd att jag fick sticka så tidigt för de är endån sista träningen innan Åhus.. Menmen, sitter och väntar på att vår granne ska hämta upp mig och Erika så att vi kan sticka iväg, dör så hungrig jag är! Ingen som är förvånad i guess haha.. Har liiite bråttom så måste sluta nu, ni får ha det bäst! / m. olsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0