hell yeah

Jag vet, jag vet, jag vet, men jag har verkligen inte haft någon tid alls att kunna sätta mig ner och blogga! Tror nog aldrig att jag städat mitt rum så seriöst någonsin som jag gjort nu, applåder! Igår var vi på församlinghemmet med alla konfirmander och hade en liten ''avslutning''. Mysigt och kul! Kommer sakna att inte tillbringa dagarna med er som vi gjort dessa 3 veckor. But life goes on och idag är det då de gäller! Lite nervös faktist..Senare idag vid halv ett går jag hem till Linnea och fixa mig där med Ripa, Ida och Kajan sen vid tre åker vi till kykan. Men har lite grejer att fixa innan dess, måste duscha, raka benen, hjälpa mamma och duka och blablabla. Ska äta frukost nu och vi hörs imorgon. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0