borta bra men hemma bäst!

De var ett tag sedan.. Har inte uppdaterat blogg alls, men har varit stugan och har känt att jag bara ville tillbringa tid med familjen och inte sitta inne och skriva här. 
Men jag försökte faktist lägga upp bilderna efter att vi åkt ring efter Pappas båt, men mammas mobil ville inte samarbeta med mig så de kom aldrig upp tydligen. Men denna veckan har varit underbar, strålande sol och runt 28 grader varje dag! kan sammanfatta lite kort:
måndag - stranden, sen hem med Ida
tisdag - åkte in till Malmö och kollade på sommarlovmorgon, Ulrik Munther var ju där!! Sen hem till stugan 
onsdag - åkte ut till Tjärö där mammas kusin jobbar och sen vidare till hennes morbror i deras stuga
torsdag - stranden
fredag - stranden, åkte hem från stugan 
Lite smått sådär, men bilderna från Tjärö kommer upp någon gång idag, imorgon eller aldrig. Vi vet ju hur jag är med sånt..Ska börja fixa lite frukost nu, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0