all the others kids

Heeeeeej! Äntligen hemma igen. Varit borta hela denna helgen bara varit i hemma i en timme ungefär haha.. Men det var jätteroligt igår, när min moster fyllde 40. Och idag var vi hos farmor för hon fyllde år i torsdags. Rullar nog snart fram så mycket jag ätit, sitter här hemma och mår illa så mätt jag är. Pappa och Erika sitter i soffan och kollar EM-final. Gjorde jag med innan lite men det är inget som intresserar mig precis. Precis som denna helgen kommer det bli väldigt dåligt med bloggning..
måndag - konfa, träffa Ida efter de och förmodligen åka till Åhus, träning, sova över med Ida
tisdag - konfa, träffa min fina pojkvän
onsdag - konfa, åhus där efter med linnea ripa och kanske någon till, träning
torsdag- vet inte riktigt än, men fixa på rummet lite till lördagen
fredag - konfa, fixa här hemma, till mina kusiner för Wilma fyller år
lördag . konfirmeras jag finally! :DDDDD
söndag - till mina andra kusiner för Oscar fyller år
Hahaha, full proppat kan man säga! Men ska göra så gott jag kan för att kunna uppdatera till er. Nu ska jag gå och kolla lite fotboll sen ska jag sova. Upp åtta imorgon, ska vi vara på församlingshemmet halv 10 till två någon gång. Men ni får ha det bra, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0