Jööööööönköping

Jag har skött bloggen riktigt dåligt på sista tiden...Borde skärpa mig! Men i helgen kommer de defnitivt inte bli någon ändring. Ska upp till jönköping med laget och spela handbollscup, tredje året i rad nu. Riktigt roligt! Tro de eller ej men jag är färdig packad! Tog inte lika lång tid som dom andra gångerna så de känns bra!
Har lovat laget att fixa lite musik till i helgen, så igår satt jag uppe rätt länge och ladadde ner allt. Sen i morse så satt jag med e enda tills klockan var två och brännde allt på skiva och är fortfarande inte klar, haha. Men allt för laget right?
Måste sluta skriva nu, får se om jag gör något mobilinlägg där uppe. Vi får helt enkelt se, hoppa sinte för mycket! Vi ses isf på antingen söndag eller måndag igen. Take care ♥
Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0