never regret something that once made you smile

Somnade men moppebäckerna i runt om mig och vaknade av att Emma ringde från värmland, hoppas du har de bäst! Fredrik och Linus kom hit en stund, lyssnade på musik och snackade typ. Sen stack dom vid halv sju men Linus kom tillbaka och han stack för en liten stund sedan. Så denna dagen har varit rätt rätt bra endån. Var ute i -8 innan och fotade..i klädd jeans och tröja. VADÅ KALLT!? men sa att jag skulle börja ta bloggen på allvar igen och de ska jag! Ska gå och lägga mig i sängen nu med ipaden och se om jag blir lite varm åtminstone! PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: agnes

så fin matilda! :o <3

2012-02-04 @ 07:56:20
URL: http://thulina.blogg.se/
Postat av: Lina

Super fin bild

2012-02-04 @ 09:41:46
Postat av: kajan kaj kajansson

när jag blir stor vill jag se ut som du <3

2012-02-04 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0