jag har en ängel hos mig i min säng ♥

Det finaste jag vet, är att se dig le min vän.
Du är min kraft här i livet, det som får mig orka leva mitt liv.
Du kom in som en ängel och gjorde allt så perfekt.
Det livet som du har fått mig att leva tillsammans med dig, är varför jag går upp på morgonen.
Du är allt för mig, bara att höra din röst får mig att bli tusen gånger starkare.
Att veta att du finns för mig om jag inte hade fixat det själv, det är vad som kallas äkta.
Du är en äkta vän, rakt igenom. Finns ingen som du!
Jag ska få dig att aldrig någonsin glömma hur mycket jag älskar dig min ängel.
Om jag så ska få påminna dig varje minut och varje sekund i resten av våra liv så ska jag göra det som krävs, min andra halva, du är bäst ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0