Ida Maran gästbloggare #1

Goder morgon på eder alla underbara personer där ute.
Just du.. Nej inte du.. Och inte du.. Utan just DU där, du är fantastisk precis som du är ! ♥

Jag skulle berätta lite grann om vad jag och min omtänksamma vän Matilda här bredvid mig har hittat på dessa händelserika två dagar. 
Det är faktiskt så att våran kära vän Linus har också spenderat en del av dessa dagar med oss, han spenderade bara inte natten tillsammans med oss. Vi var under gårdagen i Matildas fina hem med hennes familj inkluderat mig och Linus. Vi tillbringade dagen med mycket skratt och tårar. Jag som är självaste proffset på dansmatta visade upp mina kunskaper för den samlade församlingen. Jag visade hur man helt enkelt rockade dansgolvet. De andras munnar var som stora frågetäcken, de häpnade så duktig jag var.
Sedan så fotograferade vi tillsammans som dem fina vänner vi är, söta små fotografier:

Ni är så otroligt förnämt fina mina underbara väninnor. ♥

Sedan så var det faktiskt så att jag och matilda skulle vidare på ett glamour partaj så våran trogna vän Linus begav sig hemåt. 
Vi tog vårat pick och pack och begav oss till grannhuset uppklädda med glitter och glamour.
Det var väldigt livat och glatt och årets första melodifestival var en frid och fröjd.
Vi begav oss däremot hemmåt tillsammans med Matilda nummer 2.
Efter ett tag så fick vi främmande på besök nämligen Joel och Isabella.
Det innehöll mycket skratt och fina stunder.
Nu har jag och matilda precis blivit haffade av John Blund och har fått i oss våran skönhetssömn, sovit som gudinnor här bredvid varandra i min kungliga säng.
DING DING DING DING DING HÄR GLIDER KUNGEN IN, lyssnat på Sean Banans underhållande bidrag i årets melodifestival, mycket roligt bidrag!

Ni får ha det underbart Matildas trogne läsare, önskar er lycka till i livet ♥


Du är guldvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0