fuck that bitch

Då var de toooorsdag, kommer knappt ihåg vad som hänt idag..Hur som helst, ni bryr er väl inte egentligen? Men skitsamma, läser ni så bryr ni väl er? Just därför kom jag precis på vad jag gjort idag. Hade med kameran i skolan för att vi skulle fota på bilden, men är så duktig och råkat ta bort alla bilder. Efter skolan hängde Ida och Emma med mig hem, skulle fixa all musik klart till Emma men vår sega extremt dåliga dator ville inte som vi så de gick icke. Sen drog jag och Ida hem till henne för att färga hennes hår, bara rååååååkade missfärga de..förlåt inte meningen! Linus kom också, fyfan vad ni 2 är bra att ha! Kom hem för en stund sedan efter att ha varit och sagt hejdå till alla fula som åker till branäs, bryt ben och ha riktigt jävla kul nu! Nu märker jag att detta blev för långt så avslutar det nu. HA DE BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0