admit it, when you were a child, you belive in fairytales

Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade inte tid. Var uta och åkte båt med hela familjen igår på ringsjön Emma var också med. Riktigt kul! Åt på Ringsjö strand eller vad de heter och satt där och pratade en stund, sen stack vi hem igen. När vi kom hem fixade jag mig lite sen träffade jag ida, elmina, matte,  robin och teo♥. Stack typ hem till mattes och teos kompis och va där en liten stund, rätt mysigt! Stack hem igen runt 21 tiden...
Och idag, så har skolan varit galet seg! Har varit skit trött och ja..Nej, sista lektionen var inte rolig!! Men ska titta på jeresy shore nu så vi hörs, puuuss ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

Så himla vacker tjej! <3

2011-09-05 @ 18:40:50
URL: http://vickyandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0