ett oväntat möte!

Igår visste det var en underbar dag, men också en utav dom värsta jag varit med om!

Igår när vi hade kommit till bryggan med båten, så började jag och Emma gå in mot ''stranden'' och där bryggan precis tar slut så skriker Emma som går före mig ''TITTA INTE!!!'' men självklart tittar man ju, eller hur? Och där ser jag en fuckingjävlaäcklig snok slingra fram. Och jag bara vänder mig om och börjar skrika. Och jag bara ser bilden i huvudet hela tiden och flippar ut totalt! Jag börjar springa mot bilen där mamma är och kan knappt få luft så mycket jag grät! Jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv! Jag kan inte beskriva hur de känns, de var helt sjukt! Men mamma fick knappt kontakt med mig jag bara skakade, men tillslut så fick hon bort mig till bilen där jag satt med benen uppdragna! Sen såklart är där ju folk så är där en kärring som bara ''de är bara en snok! inget att vara rädd för!'' och mamma bara ''nej men hon har rikigt ormfobi!'' och hon bara fortsätter, åååh så sur man blev på henne man hade bara lust att gå fram till henne och smälla till henne, KÄRRING! Nej, jag har inte varit med om värre ffffffyfan...!

Anyway, kom hem från träningen för en stund sedan och har precis tittat klart på idol! Bloggar mer imorgon, puuuuuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw matilda , tycker synd om dig hjärtat <3

2011-09-05 @ 21:32:19
Postat av: agnes - thulina :)

haha aw ;(

2011-09-05 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0