looooove

Hej på er!
Dagen har gått rikigt snabbt! Cyklade till skolan som vanligt i morse och hade 2 lektioner sen stack jag till vårdcentralen, skulle kolla min rygg. De såg uut såhär: kom dit, vänta i 40 min på att komma in till doktorn, sen kolla hon min rygg blablabla, sen ut vänta igen på att ta prover i 1 timme !? Sen kom jag äntilgen in.. Asså jag kan inte minnas att väntetiden har varit så dålig i höör tidigare, sjukt! Kom iaf tillbaka så jag var med på sista lektionen haha.Efter skolan stack jag och Emma in till höör för att träffa ida. Hade verkligen hur kul som helst! Har inte skrattat såhär mycket på länge haha! Tack mina änglar för dagen! ♥♥♥♥♥
jag vet att ni kommer döda mig, iallafall ida haha

Kommentarer
Postat av: slida

hahahahahhahahhaha, fyyfan vad ful!

men men, får bjuda på mig själv.

älskar dig <3

2011-09-23 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0