someone like you

Hajhaj!
Världens segaste lördag eller vadå? Träffade Ida lite snabbt innan, dom skulle ha gäster runt fem så skulle hon köpa godis haha. Så jag hängde med! Linnea och Ripa undarde om jag ville komma hem till dom och sen undrade Teo också. Haha, så får försöka lösa detta! Ska upp tidigt imorgon för Erika ska spela match, mamma är funktionär och pappa är inte hemma så jag får vara den som tar hand om Elias. Haha, kul verkligen...Men sen efter de ska jag och Ida förmodligen åka in till lund för Ida måste hitta kläder till jägers osv...Men ska fixa mig lite nu så hörs vi pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: emma ivarsson

när spelar erik om man kan hänga med ? <3

2011-09-24 @ 20:39:24
URL: http://ivarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0