skiter i bloggpausen!

Såg att jag hade blivit dagens blogg på http://ellencarmonius.blogg.se, tack sötnos! ♥
därför känns de lite opassande med den där bloggpausen, så vi kör på som vanligt! Bara lite minder inlägg kanske. Men igår så hände inte så mycket, skola, sen där efter träning, sen hem. Bara jag, mamma och Elias hemma igår så vi tittade på idol och hade de mysigt tillsammans. När Elias somnat skulle jag och mamma titta pånågon film men när jag tittar på film på kvällarna så somnar jag alltid! Och så var det igår med, haha. Men på måndag har vi
-fysikprov
- stor inlämning i SO:n om upptäckartiden
Så jag vet vad jag ska göra denna helgen iaf!
Men vi hörs när vi hörs puuuuss ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

SHIT, jag har glömt so:n :o

2011-09-18 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0