not bad life...just a bad day

Tjaaaaaa!
Herregud vad trött jag har varit idag! Träningsvärk på de blir perfa! Haha, seg dag också men jag överlevde. Efter skolan hängde slemma med mig hem vi åt typ och nördade oss med lite spel hehe..Sen stack vi till Teo, mysigt!  Kom hem och fick passa Elias, rätt lätt för han satt bara och titta på videos på Ipad:en sen somna han i Erikas knä. Fick hem lite saker från h&m, fotar de imorgon! Ska titta på svenska hollywood fruar nu, patetiska idioter men rätt underhållande! Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: elin

du är så jävla vacker matilda !<3

2011-09-13 @ 16:41:23
Postat av: ellen carmonius

Jag har just nu en "Dagens blogg"-tävling på min blogg. Jag väljer ut 4 vinnare, den 24:e september. Kommentera detta inlägget om du vill vara med:http://ellencarmonius.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

:)♥

2011-09-13 @ 17:28:48
URL: http://ellencarmonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0