kass bloggning

Hey guys!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men hann aldrig! Igår efter skolan hängde Emma med mig hem, gjorde lite läxor och jag bakade tigerkaka som mamma skulle ha med sig på vårt föräldrarmöte. Sen så stack jag och Ida och träffade teo och oliver, vi tittade på film och sånt mysigt! Sen träning, verkligen skit rolig träning men jag hade inte turen på min sida! Trillade 2 eller 3 gånger på mindre än 1 min typ..Haha, äh man får bjuda på sig själv!

Idag, så har jag inte gjort så mycket..plockat undan på mitt rum och så för de kommer några och städar hos oss imorgon. Sen stack jag och klippte mig! Blev en aning kortare än innan...kanske, 5 cm eller nåt. Rätt nöjd! Skönt att bli av med de slitna!!Sitter och tittar på true talent just nu, så vi hörs! ♥
blidbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0