underbara!

Jag vet, jag vet...Är sämst på att uppdatera men har inte haft tid. SM hela helgen, igår spelade vi lika mot brätte och bankeryd. Idag ska vi möta dom 2 lite tuffare lagen ankaret och torslanda. Men måste säga att vårt lag är verkligen bäst! Jag älskar er så fruktansvärt mycket H65 f-97/98 ♥
Om några minuter ska jag gå in till Ellen så åker jag med henne ner till samlingen. Skulle bara föra över lite bilder sedan igår, här kommer några:
hinner inte ladda upp fler nu, men blir fler ikväll kanske eller något. Ha de bra pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: agnes ~ thulina .

Är det bea som hoppar på andra bilden? xD

2011-10-23 @ 09:46:13
URL: http://thulina.blogg.se/
Postat av: kaaaaaaaaajan

ÄLSKA ÄLSKA BILDEN PÅ BEA (L)



älskar er f97/f98 <3

2011-10-23 @ 20:09:47
Postat av: bea

hahahhaa, ser riktigt roligt ut

ser ut som om jag går i luften :D



älskar daj med kajjan ! (L)

2011-10-23 @ 20:46:12
Postat av: beaa

hahahhaa, ser riktigt roligt ut

ser ut som om jag går i luften :D



älskar daj med kajjan ! (L)

2011-10-23 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0