1 månad kvar till julafton ♥

hejhej!
Jag är sämst på att blogga, I know.
Men igår så var jag, Ida och Emma lediga från skolan för att vi skulle dömma klasshandboll. Gick helt okej, slutade vid halv ett tiden så det var skönt.
Hade arbetslivsdag i skolan så besökte olika företag här i Höör, bättre än att ha lektioner.. Nu när jag kommit hem har jag inte gjort mycket, har bakat till julskyltningen på söndag här i Höör. Och jag var så duktigt att jag failade 2 satser kladdkaka, haha.
Imorgon kommer jag nog inte blogga så mycket först skola sen ska jag och Emma till Tivoli i Köpenhamn, fyfasen vad kul de kommer bli!
Ska fixa litta bilder nu så vi hörs pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

fruktansvärt vcker bild !

2011-11-24 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0