för många tankar...

Hej på er, är hemma idag med. Men imorgon ska jag förmodligen till skolan, så som de är planerat nu iaf...Efter jag skrivit detta inlägget ska jag plugga lite engelska för jag har prov imorgon. Och just de ja! Sen har jag fixat lite med bilderna från USA så jag har gjort en video med bilderna, den är 9 min lång så jag vet inte om ni orkar se hela men ja.. Lägger upp den sen. Men nu måste jag sätta igång med pluggandet så vi ses, pusshej ♥


ska jag byta tillbaka till min gamla header ? ja / nej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja! :)

2011-03-15 @ 22:23:05
Postat av: louise

ja! :)

2011-03-16 @ 20:21:21
URL: http://louisesochamandasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0