sweeeeeeeeet

Tjllevippen ;) Skola imorgon för min del då, usch orkar inte... Engelskprov för den delen också, inte bra inte bra men har endån lyckats få in 60 glosor i mitt huvud! Men nu ska jag kolla klart bloglovin, fb och bdb sen ska jag gå upp och borsta tänderna och sånt och ligga och titta på min hand där vackra Kajsa skrivit ''Jag älskar dig / din kajsa'' hihi, då drömmer jag sött. Nej men nu ska jag kolla klart allt skit har 106 nya inlägg på bloglovin så de kan ta ett tag.. PUSSHEJ <3

älskar dig med kajsiiiich ♥


Kommentarer
Postat av: kajsiiiisch

hihi jag drömmde reedigt söt för du hade också skrivit på min arm (a)



älskar dig underbariiing (L) <333

2011-03-16 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0