myckeee saknad

Tjenixen, sent inlägg idag men har inte varit hemma helt enkelt... Spelade match innan idag mot Lågan, vann med 19-13 så det var härligt! Träffade alla i laget vilket var sååå nice. Men farmförallt träffade jag Emma och Elin, så saknade ni vatt tjejer! Efter matchen åkte jag ner till björkvik med Ida för att titta på dammatchen. Träffade även Linne och Kajsa där, shit vad jag saknat dom tejerna Ida också! Just nu är mormor och morfar här och dom håller på att kolla på en massa videos som pappa filmat i usa. Pratar med Jasse på msn nu, vi bestämmde att jag åker hem till henne imorgon efter skolan längtar sååå fruktansvärt mycket har inte träffat henne på riktigt länge så det ska bli skönt. Hon har typ blivit opererad stackar'n... Men ja ska sticka nu pusshej ♥
 bilderna ni skulle fått idag kommer tyvärr inte idag..


du är världens bästa ! Jag älskar dig bästavän ♥

Kommentarer
Postat av: elin mårtensson

älskar dig !!!!

2011-03-07 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0