my lovers

Hejsvejs, har precis kommit hem från träningen. Helt sjukt jobbigt körde bara försvars övningar. Jasse är tillbaka vilket vi ääälskar! Efter träningen var det bara in i duschen. Jag, Ida och Kajsa satte oss på röven hälde ut tvål över hela golvet och gled runder på röven, hahaha shit vad kul det var är helt röd där nu..x) Ska strax krypa ner i sängen för mina ögon slocknar när som helst är verkligen sjukt trött! Men vi ses imorgon, får se om jag hinner göra ett inlägg för direkt efter skolan så åker jag och Ripa till björkvik och möter Vicky och Kajsa där sen så ska vi hem till Vicky, vi ska hinna med att träna och fixa oss till jägers så jag vet inte hur det blir men annars om jag kommer ihåg det kan jag klämma in ett mobil inlägg kanske, men vi ses puss hej ♥

matilda, ida och kajsa, love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0