huvudvärk & förkylning

förlåtförlåtförlåt!
Har inte bloggat på 2 dagar och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för! Men ska berätta om dagarna ;)
Måndags: Skolan var väl helt okej fast jag hade jätteont i huvudet, men blev bättre när jag kom hem och fick ta en alvedon. Emma följde även med mig hem, sen efter hon åkt hem var det bara att börja plugga.
Tisdag: Vaknade med världens smärta i huvudet och kroppen så fick stanna hemma från skolan. Det var nog bra för jag orkade inte gör nånting och somnade sen vid 20 tiden, haha..
Onsdag/Idag: Hemma från skolan idag med, mår lite bättre men de är inte mycket. Har bara tittat på TV och sånt man brukar göra när man är sjuk.
ja det var lite om vad som hänt, ska inte till skolan imorgon heller, får se på fredag också.. Men ha de görr så hörs vi pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0