hue / hahahahhaha

Hejsan ;)
Bakade aldrig kärleksmums innan, fick aldrig list till det. Elias får klara sig utan de tycker jag. Har precis ätit pizza och nu sitter jag här. Mamma och Pappa klagar över att jag måste köpa en ny mobil..Men jag har seriöst ingen jävla aning om vilken jag vill ha. Eller jo de vet jag men den får jag inte om ni undrar så är det en IPhone 4 jag vill ha men det första dom sa när jag berättade att jag ville ha en dom bara ''de kan du glömma'' man bara ''men ville ni att jag skulle ha e ny mobil eller!?'' haha, nej men jag får väl bara gilla lägetoch leta vidare vilket går sådär...Men ska sätta mig i soffan och glo på tyv nu så vi ses, hejdå :*

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Hejhej!! Vet du några bra filmer som du tycker jag ska se ??:D Skulle vara grymt snällt om du komenterade dom på min blogg!<3

2011-03-19 @ 22:33:58
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0