Hej på er! Har inte hunnit blogga på 2 dag...

Hej på er! Har inte hunnit blogga på 2 dagar och jag ber verkligen om ursäkt för de! Men de har vatt rätt mycket.. Idag så efter skolan åkte jag och Jessica till björkvik och träffa Ida och en massa andra. Sen stack vi hem till ida, jag jessica, jocke & oliver. Haha, sen var de dags att sticka hem till mig men jocke och oliver stack hem. Jag och Ida tränade och jessica bara titta på :) Sen stack alla 3 hem till mig för att sova över, hyrde även film ''tusen gånger starkare'', den var inte så bra som jag hoppats på, alla 3 blev lite besvikna, slutet var helt konstigt också..jaja, nu har vi bestämt oss för att försöka sova..Jag och Ida ska upp och spela match imorgon och då får jessica sitta och glo igen, hehe. Men nu orkar jag inte skriva mer så pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0