dags att säga förväl..

Nu har jag hunnit med att:

  • kollat på dom 4 senaste Big Brother avsnitten
  • kollat på senaste pogramet av ''101 sätt att åka ut ur en gamshow''
  • och fått i mig lite mat..

Nu väntar jag bara på att OC ska börja, funderar på att baka kladdkaka men de är kanske inte så mysigt för dom andra att äta den sen för att jag är sjuk...Ska på ansiktbehandling sen också, ska bli rätt skönt. Har precis bytat ut min mobil mot en annan för att den jag hade innan dels kunde jag inte lyssna på musik i hörlurar på den, sen har jag tappat den för mycket mamma säger att vi får väl skicka in den på lagning men den har redan varit på lagning 10 000 gånger typ, kanske dags att skaffa en ny Matilda..


~ jag vill inte ha en ny mobil :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0