borde litat på dig, förlåt älskling

Heeej på er, glömde blogga igår tror jag..Förlåt om jag gjorde de. Jaja vi slutade iaf tidigt igår ju så jag stack hem till Jasse då. OMG fattar inte att man kan sakna en person så mycket, vi typ snackade en MASSA sen typ datan och vi försökte plugga engelska men det slutade bara med en massa skratt, jasse såg typ en bild i hennes bok så om bara ''HAHA, HON BORDE SKAFFA SIG EN BH!'' så störd men skratta gjorde vi åt de...
Sen idag så var dagen så himla seg, så är de alltid med onsdagar tycket jag nuförtiden, inte världenbästa dag heller virt lite små saker här och där som jag helst inte tar upp här. Just nu så har jag precis städat mitt rum och nu ska jag ner och plugga lite matte tråkigt nog..Men ni får ha det gött så hörs vi ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

awsome bild :D

så allt är lungt mellan dig & o nu? :D <3

2011-03-09 @ 18:33:34
URL: http://fuuucku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0