allt och alla har sina för&nackdelar

HEEEEEEEJ !
Jägers igår var bara helt klart bäst! Fast de hade sina nackdelar emellan åt. Vissa av mina tjejer fick sina smäller tyvärr. Slutade med att Vicky fick åka hem tidigare tyvärr. Hoppas du mår bättre älskling ♥ Har nästan precis kommit hem från Erica. Idag ska jag bara ta det lugnt hoppas jag för jag orkar inte göra något haha. Men ska sticka nu så ni får ha det bra pusshej ♥

kommer fråga Ripa, Vicky, Eric & Kajsa sen om dom kan skicka bilderna för jag är den enda av oss som inte har en kamera, hehe :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag kan skicka bilder sen ;)



ttack för jägers brudar (a) <333

2011-03-19 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0