what's the point of doing anything, if you never notice?

Tjenixen!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men var inte hemma eller något sånt.
Vid 10 tiden igår så åkte jag, Erik,  Elias och mamma in till Lund för att se om vi kunde hitta någon mobil till mig. Det blev ingen mobil, men hittade 2 andra saker som jag visar sen. Där efter så åkte vi hem här en snabbis sen cyklade vi hem till mormor för att fira henne eftersom hon fyllde 65 år igår. GRATTIS I EFTERSKOTT! ♥ Det var jättemysigt.
Idag så ska jag träffa Kajsa för på söndag åker hon först till Indien i 2 veckor sen där direkt efter så pker hon till Kina i 4 veckor. Fysatan vad jag kommer sakna henne!
Fast vi hörs senare pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: kajsisch

aaaaaaaaaaw patildisch (a)

först kina sen indien lilavän ;*

du är så söt & jag ääääääääälskar dig ,

kommer sakna dig mes hjärtat :* §

loveloveloveyou ;*

2011-06-17 @ 12:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0