vattenkriiiiig

Shit vad härligt väder! Tänk endån att det ska vara såhär 3 månader framåt typ? Det är ett stort plus.
Men idag så har jag och Jessica varit hemma hos Emma och badat i hennes pool. Sen har vi solat och sånt. Vi stack aldrig till vaxsjön för Emma skulle iväg vid halv fyra så det var inte lönt. När jag och Jessica stuckit hem till mig så satte vattenkriget igång direkt nästan! Haha, jag blev knappast blöt men hon ver dessvärre blötare..Efter att hon stuckit hem har jag bara suttit ute i solen med musik och tagit det lugnt. Skönt det med. Imorgon planerar vi att sticka till stranden om vädert tillåter. Men ska äta nu så vi ses och hörs ♥

jag & ettica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0