ringsjörunt

Fredag: Träffade Emma och va lite med henne och så. Sen stack vi hem till Ida, där var även Kajsa, Vicky och Matilda. Vi cyklade runder i höör lite och sånt sen skulle Vicky hem. Strax där efter satte vi på paranormal activity 2, shit fyfan jag var livrädd..Men ändån om man tänker efter nu är det bata kul, haha. Emma stack hem någon gång runt tjugo över 22 så vi följde henne hem. När vi kom hem satte vi på filmen igen. När den äntligen var slut var vi ju tvungna att titta pån ågon ''roligare'' film, så vi tittade på American Pie. Helt okej, fast vi snackade mer än vad vi titta. Sen gick vi och la oss typ..

Lördag: Vaknar av att Kajsa skriker ''vi har försovit oss!'' Och alla flyger upp ur sängarna. Vi hade ställt klockan på halv sju eller var det var men vi vaknade 7 ist. Klockan hade ju inte ringt! Så det var bara att klä på sig och äta frukost sen sticka ner där ringsjörunt startar! Och fy tusan vad det var varmt och cykla!! Trodde jag skulle dö..Fast när det var klart hade vi vattenkrig, hihi.
När jag väl var hemme igen, så skulle jag ut och cykla direkt igen typ. För jag, Emma och Ripa stack till ringsjön för att sola och bada. Då snackar vi att livet var härligt. Det var riktigt skönt. Fick en liten osynliglinje också, haha.. Men nu måste jag gå pusshej♥

myyyycket text, orkar inte lägga in bilder..


Kommentarer
Postat av: kajsisch

tack för allt bästa , alltid när man träffar dig är livet som bäst , loveu §§§§§§§§§§§

2011-06-04 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0