taken me higher

Hej på er!
Förlåt för att jag inte bloggat alls idag.. Men åkte till Lund men mamma, Erika och Elias vild 11-12 tiden. Vi skulle typ bara byta en klänning till mamma och leta efter ett par jeansshorts till moi med hög midja men det blev liiiite mer, hehe. Men jag kan konstantera att jag är suuuuper nöjd! Har fotat de så lägger upp de i ett annat inlägg lite senare. Men nu sitter jag här färdig duschad efter 1 ½ timmes hård träning. Jag svär, jag kommer ha magrutor innan sommaren är slut haha! Men vi hörs senare kompisar ♥

btw; tack till er som kommenterade mitt inlägg om ni kände igen er med de där om man var allergisk mot gräs eller björk, kraaaam till er♥. Känns som om jag får ta ett litet snack om detta med mamma, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0