Ryan Dunn?

Ser att alla skriver r.i.p Ryan Dunn, på fejjan och jag har inte en blekaste aning om vem han är! Men Valle berättade för mig precis och han var tydligen någon snubbe från jackass? Inte konstigt att jag inte visste vem han var.

Men skit i han nu! Träningen ikväll var jobbig och sandig och med sandig menar jag att min tröja aldrig kommer att bli ren igen om ni fattar haha. har precis tittat klart på Morgan Pålsson men familjen, hahaha skrattar lika mycket varje gång jag ser den filmen.. Men nu sitter jag och tittar på bb med Erik. Ska titta klart nu, vi hörs kanske senare eller ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: bea

morgan pålsson är riktigt rolig ;D <3

2011-06-25 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0