run forrest ruuuuun

Hejsan Hoppsan!
Vaknade lite runt 8 och blev sugen på att sticka ut och springa en liten runda så det gjorde jag! Fast den ble inte alls lång, fick stanna ett antal gånger för jag fick ont i min rygg..Har haft ont i den nu ett tag, inte bra inte bra. Så mamma ska ringa till doktron som får kolla på det. Vi får bara hoppas att det inte är något allvarligt..Men annars mår jag toppen idag. Ska träffa Ida, Kajsa, Vicky och sen vat jag inte om Matilda och Emma skulle med, äh vi får se. Hur som helst känner jag på mig att det kommer bli en superdag. Men kom precis ut ur duschen så ska ta och fixa mig lite nu, så hörs vi sen pusshej ♥

gullig man kan vara då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0