party like a rockstar!

Förlåt för riktigt kass uppdatering, men har inte varit hemma så har inte kunnat blogga. Jägers igår var iaf riktigt grymt! Riktigt härligt och bra ös på dansgolvet! Sen var ju Martin granetoft där, haha jag krama han och rörde vid hans händer ett antal gånger, sen fick jag hans autograf på armen och på en liten pappersbit. Sov hemma hos kajsa med Linnea, emma, ripa, Johanna, tessie och Kajsa själv såklart haha. Åkte hem därifrån runt 11 tiden. När jag kom hem duschade jag och sådana saker sen körde familjen och jag vidare till Yngsjö för att fira mormor som fyller 65 om några dagar. Men vi snackar mer sen för de är jätte drygt att blogga genom morfars iphone.. pusshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0