jag drömmer mig bort

HejsanHoppsan!
Så varmt det varit idag, herregud asså..Trodde jag skulle dö, haha. Sen var det ju inte soligt så..utan det var mer kvavt i luften, usch. Förutom de, så har min dag varit helt okej. Gör egentligen ingenting i skolan nu så man sluat tidigt på nästan varje lektion eller tittar på film? Helt okej för min del, man jag orkar inte titta på film mer, tro det eller ej att jag sa det där! Hade ju träning idag också som gick super bra, men det fanns ju knappt någon luft inne i hallen så vi fick gå ut emellan åt. Fast nu ska jag fortsätta titta på fotboll med pappa, haha ja Matilda Olsson ska faktist titta på fotboll!! Men ha det bra pusshaj ♥

och nejnejnej, jag har inga biiilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0