I'll be california dreaming

Jag är verkligen sämst på att blogga just nu. Men Hoppas ni överlever, för det haha. I skolan har vi ju knappt några lektioner längre. Antingen har vi inget att göra där, så vi får sluta tidigare eller så är inte läraren där. Men sista lektionen skulle niorna spela brännboll mot lärarna. fast jag och Emma stack hem tidigare för det är ju som en öken där på grusplanen, haha. Sen hängde jag med Emma hem. Vi badade i hennes pool, hade musik på högsta volym och dansa som galningar! Skriver lite mer sen, vi hörs pusshej♥

jag hoppas du vet att du är det dyrbaraste jag har!

Kommentarer
Postat av: Elin Mårtensson

Jag älskar er två !<3

2011-06-09 @ 07:59:56
Postat av: matildas slemma <33

men "klara matilda olsson" jag älskar dig över hela mitt hjärt !!!!! <3333333 jag vet inte vad jag ska kriva !!§§§§

2011-06-09 @ 17:43:49
URL: http://barahoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0