I wanna be a billionare

åh, vad störigt! Man kan inte se statistiken på blogg.se, är så fruktansvärt trött på den här sidan! Men jag vill inte byta för jag gillar inte dom andra sidorna..Inte så att de är något fel på dom eller så men jag tycker blogg.se är mycket enklare. Problemet med de är att de finns alltid något som inte fungerar..

Nu har jag varit så duktig och tjänat 100 kr! Tvättade vårt trädäck/altan. Ska bara vänta på att vattnet ska torkar sedan ska jag sopa där, där efter är jag klar! Jag är ju snart miljonär..Haha. Ska se om jag kan hitta på något vettigt nu, om inte så hörs vi! ♥

liten sneak peek på ögonen, ni får bättre bild snart - håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0