hej axel vad händer?

Hejsan!
Min dag kunde inte varit bättre än vad den varit idag! Jo, lite mer sol kunde man begärt men nänä.. men annars som jag sa så har det varit skitkul. Sen lite senare va vi och tittade på fotboll också, men vi fick sticka därifrån lite tidigare för vi skulle träna. Fast jag kunde inte träna för på den senaste tiden har jag haft riktigt ont i min rygg! Så fick sitta vid sidan om och lida... Nej men där fanns lite presoner som kunde underhålla en så de blev endån helt okej. Fast ska titta på film nu så vi ses ♥

love u !

Kommentarer
Postat av: Anonym

SERIÖST MATILDA !?

NU TAR DU BORT BILDEN , NU FATTAR DU ?

INTE OKEJ :( <3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3

2011-06-13 @ 22:35:38
Postat av: sliiiiiida

HAHAHA, såååå fina,.

älskar dig mega baota super duper jätte mycket ;) <3

2011-06-14 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0