ha det bästa kasjisch, saknar dig redan! / I can not live whitout you

Hejhej!
Sitter hemma hos Ida just nu med Emma. För en stund sedan sa vi hejdå till Kajsa.. Usch fyfan det var inte kul. Jag och Kajsa började till och med gråta! Emma var så söt och gav henne en liten present till henne! Men hoppas hon får det bättre än bäst på andra sidan jordklotet! Saknar dig redan Kajsisch, älskar dig! ♥
Snart ska jag och Ida förmodligen hem till mig för hon ska sova hos moi! Men vi hörs då pusshaj ♥
ni anar inte hur mycket jag älskar er, ni är mitt liv!

Kommentarer
Postat av: kajsisch

jag saknar dig redan patilda.

ni tjejer betyder mest & jag älskar er så.

tack för att ni finns , ni är mitt liv.



äääääääääälskar er mest av allt <3<3<33<3<3<3<3<3

2011-06-17 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0