eslövs beachhandboll

Kollade kommentarerna precis och såg att Johanna hade länkat mig på hennes blogg. Så gulligt! Som tack får du en länk tbx HÄÄÄÄR !
Kom hem för en stund sedan. Har precis kommit ut ur duschen och så. Mina fötter blir ja aldrig rena! Haha.. Men dagen har varit skit kul! Gick både upp och ner, men tillslut grejade vi de..Efteråt stack vi till donken och käkade. Och nu är jag hemma! Har brännt mig i hela ansiktet så liknar en tomat, inte kul. Sen gör de ont också, tror att jag brännt läpparna också för dom gör också ont..Men nu ska jag inte klaga vi hörs senare♥
shiiiit vad gamal bild, typ 1 år sedan..

Kommentarer
Postat av: elina

du va duktig matildaaa ! ♥ Haha jag ser också ut som en tomat i ansiktet :/

2011-06-19 @ 22:06:51
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0