dålig kvalite på bilarna nu för tiden..

Åkte aldrig till Lund idag för när vi hoppade in i bilen och skulle köra iväg så kom jag på att jag hade glömt en sak inne i huset, så jag springer då in och stänger inte bildörren om mig. Men såklart tänker inte mamma på de så hon backar ut med bilen och då medans jag är där inne hör jag ''booom, kaaaarsch'' haha, ja ni kanske fattar vad som hände då? Bildörren fastande i en ''stolpe'' så rutan går i sönder och då menar jag verkligen isönder, finns inget glas kvar! Sen går dörren inte heller att stänga eller något sådant.. Men för en stund sedan var mamma och lämnade in bilen så dom ska fixa den. Hehe, så nu blir det inte en ny mobil till verken mig eller mamma på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hahahah :D <3

2011-06-24 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0