You're a bad boy

Hej på er!
Denna veckan har det varit riktigt dålig uppdatering men så är det när man har mycket i skolan och sån skit. Skolan idag var toppen. Eller ja, kul var det iaf. På gympan skrattade jag nog röven av mig, hahaha nej men skrattade riktigt mycket tro mig! Ikväll är det bara jag och mamma hemma. Några kompisar undrade om jag vill äta pizza med dom men tror jag skippar det, får se.. Sen spelar ju sverige semiefinal idag kl 18 den missar man ju INTE! Även fast det är mot frankrike så kan man ju alltid hoppas right? Skriver mer sen, hejdå ♥

gamal jägers bild ;)

Kommentarer
Postat av: kaaaaaaaaaajjsa

Men gud så het bild på oss :D



älskarr dig patttttti <3

2011-01-28 @ 17:36:34
Postat av: felicia (;

hahah sjukt kul på idrotten :)

haha tacckis mulle , har fan aldrig hat så kul på en idrott innan ;D

2011-01-28 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0