svar på tal

från: anonym
vad gjorde ni då? eftersom du inte får vara på datan ;)

svar:
Varför jag och Erika inte fick sitta vid datorn var för att när vi satt och åt så började jag berätta en sak om vad en kille hade gjort mot Erika när hon gick i 2:an på alla ♥-dag. Så tyckte Erika det var skit pinsamt och blev sur på mig för att jag berättat de så hon slängde ut sitt vattenglas på mig rakt över bordet och för att hon gjorde det på mig blev jag rikitgt jävla förbannad så jag gjorde samma sak mot henne klok som jag är, hehe. Så det var därför hoppas du förstod lite iaf för jag är inte världensbästa på att förklara saker.

blir jätteglad när ni ställer lite frågor, förtsätt med det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0