It's just what i need

Som ni såg inlägget nedan fyller jag år idag, än sålänge har min födelsedag varit toppen! Imorse vaknade jag av min familjs underbara sångröst. Av famlijen fick jag:
Tröja från bikbok
parfym - vaniljcocos
klocka
klämma till håret
frukost på sängen, hihi
Sen i skolan fick jag en jättegullig täckning av Jessica och chocklad. Efterskolan följde jag med Emma hem hon var jättegullig och hade köpt glass och chocklad sås. Sen fick jag nagellack och mascara av henne. Jättegulligt. Emil kom hem till Emma sen så vi spelade billjard och satt vid datorn. Men orkar inte skriva mer, pusshej ♥ 


Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Nu finns vinnaren av Veckans blogg uppe. Det finns en ny chans, motivera gärna varför just du ska vinna.:)

http://mallemusic.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-1.html

2011-01-17 @ 19:49:23
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0