you're all that I'll ever whanted

Hej på er! Skolan idag var väl helt okej, eller jo den var bara mycket skratt idag igen hehe. Ska snart börja packa eftersom vi åker till Branäs imorgon ska bli så jäkla kul! Fast sen när man tänker på att man måste packa så, sänker det mitt humör för om vi alla vet är jag verkligen världens sämsta på att packa.
1. Jag packar alltid för mycket eller för lite...Eller nej det brukar bara bli förmycket!
2. Jag har jättesvårt för att veta vad jag ska börja packa så mamma måste nästan alltid hjälpa mig...
Ja, så brukar det se ut... Men det är bara att börja så att jag blir klar någon gång! Så vi synes senare idag

you belong to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0