TUFFT OM NÅGOT!

SHIT VAD NICE DETTA ÄR!

1. Vi har typ världens största lägenhet!
2. Vi har biljard och om man vänder på det sp blir det Air Hockey.
3. VI HAR DATOR PÅ RUMMET!
Haha, när jag såg det jag bara ''HAHAHA, SHIT VAD NICE". Men det som är mindre bra är att dom inte har å ä ö, men därför tackar vi blogg.se för att dom har sånna tecken man kan lägga in i inlägget. Men det kommer ta tid att skriva menmen bättre än inget! Nej, nu tänkt jag bege mig att spela Air hockey med mina syskon sen ska vi äta frukost för klockan är ju bara tio över 8 här, så hejdå ♥

 

btw: Jag kommer endån inte göra inlägg varje dag, bara så ni vet ;)

 


Kommentarer
Postat av: Amanduslily

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-02 @ 17:53:25
URL: http://amanduslily.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0